Hop til hovedindholdet

Social- og Boligstyrelsen logo

Informationsmøde om SISO rådgivning


Dato og tid

Torsdag d. 5. september 2024 kl. 09:00 til 10:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 2. september 2024 kl. 10:00

Sted

Zoom Zoom

Informationsmøde om SISO rådgivning


Informationsmøde om SISO rådgivning

Formålet med informationsmøde er at præsentere muligheder og udbytte af et SISO rådgivningsforløb, herunder orientere om ansøgning og tildeling af forløb.

SISO rådgivningsforløb er fleksible og vil altid blive tilrettelagt med udgangspunkt i jeres ønsker til kvalificering af praksis på overgrebsområdet i jeres kommune. Et rådgivningsforløb kan derfor målrettes det samlede børne- og ungeområde eller dele af området, fx myndighedsafdelingen, dagtilbuds- eller skoleområdet.

På infomødet præsenteres eksempler på, hvad rådgivningsforløb kan indeholde. Der vil ligeledes være mulighed for at stille spørgsmål både mundtligt og via chat.

Informationsmødet er virtuelt og afholdes 5. september 2024 kl. 9.00-10.00.

Målgruppen for informationsmødet er kommunale chefer, ledere og andre nøglepersoner, der er interesseret i at høre mere om mulighederne i et SISO rådgivningsforløb.

Tilmeldningsfristen er 2. september 2024 kl. 10:00. Link til deltagelse udsendes dagen før informationsmødet. 

Kontaktperson:
Lis Toft Madsen
Tlf. 91 37 02 30
litm@sbst.dk

Social- og Boligstyrelsen behandler dine personoplysninger når du tilmelder dig
Når du tilmelder dig arrangementet, behandler Social- og Boligstyrelsen de personoplysninger, du angiver i tilmeldingen. Social- og Boligstyrelsen behandler dine oplysninger efter databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra a og 9, stk. 2, litra a om samtykke.
Social- og Boligstyrelsen anvender dine kontaktoplysninger til at fremsende informationer om arrangementet, herunder relevant materiale fra dagen og eventuel evaluering af arrangementet. 

Deltagerliste mv.
Vi gør opmærksom på, at dit navn, stillingsbetegnelse og arbejdssted kan fremgå af en deltagerliste, som deles med de øvrige deltagere og eventuelle eksterne oplægsholdere. Hvis du ikke ønsker, at dine oplysninger skal stå på deltagerlisten, eller hvis du ikke ønsker at modtage materiale fra dagen, bedes du kontakte os på den mail, du modtager efter tilmelding til arrangementet. 

Virtuelle arrangementer
Social- og Boligstyrelsens virtuelle arrangementer faciliteters via styrelsens Zoom-licens. Som udgangspunkt behandles personoplysningerne via datacentre i Europa, men der kan ske overførsel af udvalgte oplysninger til Zoom i USA, herunder din IP-adresse og det navn, som du angiver ved mødeopstart. USA betragtes som et usikkert tredjeland at overføre personoplysninger til. Dette skyldes bl.a., at de amerikanske myndigheder efter europæisk standard, har for let adgang til data. 

Rettigheder
Du kan læse om dine rettigheder og om din mulighed for at klage til Datatilsynet i Social- og Boligstyrelsens generelle persondatapolitik: https://sbst.dk/om-os/organisation/persondatapolitik

Spørgsmål
Har du spørgsmål til behandlingen af personoplysninger, er du velkommen til at henvende dig til Social- og Boligstyrelsen. Du kan kontakte vores databeskyttelsesrådgiver via telefon 41932450 eller mail
dpo@socialstyrelsen.dk

Kontaktinformation til arrangør

Lis Toft Madsen
Tlf: +45 91 37 02 30
litm@sbst.dk

Kontaktinformation til arrangør

Lis Toft Madsen
Tlf: +45 91 37 02 30
litm@sbst.dk