Informationsmøde for driftstilskudsmodtagere
Deltag i Social- og Boligstyrelsens informationsmøde om driftstilskud på social- og ældreområdet, og hør blandt andet om kravene til udarbejdelse af regnskab for 2025 og afrapportering på mål-/aktivitetsplan. Mødet holdes virtuelt den 5. februar 2026.
Social- og Boligstyrelsen inviterer til informationsmøde for driftstilskudsmodtagere på social- og ældreområdet. Informationsmødet afholdes i samarbejde med Ældreministeriet.
Mødet omhandler ikke ansøgningspuljer og ULFRI/ULHAN-tilskud.
På mødet vil Social- og Boligstyrelsen fortælle om kravene til indholdet i regnskabet for 2025 og den tilhørende afrapportering på mål-/aktivitetsplan. Der er frist for begge dele 30. april 2026.
Der kan stilles spørgsmål via chatfelt undervejs.
Praktisk information
Det er gratis at deltage på informationsmødet, der afholdes virtuelt via platformen Zoom den 5. februar 2026 kl. 11.00-12.00.
Mødet vil ikke blive optaget, men der fremsendes slides fra mødet efterfølgende.
Alle kan deltage, også selvom man ikke i forvejen har installeret Zoom.
I må gerne være flere fra samme organisation, der deltager. I skal dog tilmelde jer enkeltvis.
Tilmeldingsfristen er den 3. februar 2026 kl. 16.00.
Alle tilmeldte modtager et link, der giver adgang til mødet, før afholdelsen.
Social- og Boligstyrelsen behandler dine personoplysninger, når du tilmelder dig
Når du tilmelder dig arrangementet, behandler Social- og Boligstyrelsen de personoplysninger, du angiver i tilmeldingen. Social- og Boligstyrelsen behandler dine oplysninger efter databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra e.
Social- og Boligstyrelsen anvender dine kontaktoplysninger til at fremsende informationer om arrangementet, herunder relevant materiale fra dagen og eventuel evaluering af arrangementet.
Deltagerliste mv.
Vi gør opmærksom på, at dit navn, stillingsbetegnelse og arbejdssted kan fremgå af en deltagerliste, som deles med de øvrige deltagere og eventuelle eksterne oplægsholdere. Hvis du ikke ønsker, at dine oplysninger skal stå på deltagerlisten, eller hvis du ikke ønsker at modtage materiale fra dagen, bedes du kontakte os på den mail, du modtager efter tilmelding til arrangementet. Vi opbevarer dine oplysninger i 5 år.
Billeder
Vi gør opmærksom på, at Social- og Boligstyrelsen kan vælge at offentliggøre billeder fra vores arrangementer på Social- og Boligstyrelsens hjemmeside eller LinkedIn-profil. Social- og Boligstyrelsen vil altid foretage en vurdering af de enkelte billeder inden en eventuel offentliggørelse. Det vil i alle tilfælde være billeder, der alene viser en aktivitet/situation, som relaterer sig til arrangementets formål. Der vil ikke være tale om billeder, der har de enkelte deltagere i fokus. Social- og Boligstyrelsen kan offentliggøre billeder uden samtykke fra de personer, som fremgår på billedet, hvis det vurderes, at billederne er harmløse, og at eventuelle genkendelige personer ikke fremstår på en måde, hvor de vil kunne føle sig udstillet, udnyttet eller krænket.
Virtuelle arrangementer
Social- og Boligstyrelsens virtuelle arrangementer faciliteres via styrelsens Zoom-licens. Du kan læse mere om, hvordan dine personoplysninger behandles ved deltagelse i Zoom her: https://www.sbst.dk/om-os/organisation/social-og-boligstyrelsens-privatlivspolitik/behandling-af-personoplysninger-ved-brug-af-zoom.
Rettigheder
Du kan læse om dine rettigheder og om din mulighed for at klage til Datatilsynet i Social- og Boligstyrelsens generelle privatlivspolitik: https://www.sbst.dk/om-os/organisation/social-og-boligstyrelsens-privatlivspolitik.
Spørgsmål
Social- og Boligstyrelsen er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, vi har modtaget om dig. Du kan finde kontaktoplysninger på vores databeskyttelsesrådgiver i Social- og Boligstyrelsens generelle privatlivspolitik: https://www.sbst.dk/om-os/organisation/social-og-boligstyrelsens-privatlivspolitik.