Hop til hovedindholdet

Social- og Boligstyrelsen logo

Opstartsmøde for ansøgningspuljen til etablering af midlertidige nødovernatningstilbud - § 15.75.21.20.


Dato og tid

Onsdag d. 20. november 2024 kl. 14:00 til 15:00

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 15. november 2024 kl. 12:00

Sted

Virtuel deltagelse via Zoom Virtuel deltagelse via Zoom

Opstartsmøde for ansøgningspuljen til etablering af midlertidige nødovernatningstilbud - § 15.75.21.20.


Arrangementsbeskrivelse


Tilskudsmodtagere, der har fået tilskud fra ansøgningspuljen til etablering af midlertidige nødovernatningstilbud inviteres til et kort opstartsmøde om puljen. 
 
På mødet får I:
  • Viden om de administrative rammer for projektet, herunder tips og tricks for afrapportering og regnskabsaflæggelse.
  • Viden om kravene i puljen med mulighed for at drøfte relevante emner.
I forbindelse med tilmeldingen, er der mulighed for at foreslå relevante emner til drøftelse.
 
Med venlig hilsen 
 
Christine Høstbo
Social- og Boligstyrelsen

 

 

 

Kontaktinformation til arrangør

Social- og Boligstyrelsen
Tlf: +45 72 42 41 33
tilskudsforvaltning@sbst.dk

Kontaktinformation til arrangør

Social- og Boligstyrelsen
Tlf: +45 72 42 41 33
tilskudsforvaltning@sbst.dk